piątek, 21 czerwca 2013

Rolada z wędzonego łososia z serkiem i koperkiem

Pierwszy raz jadłam taki wymyślunek... 
Przyjechała Ciocia i zaserwowała na kolację roladę.
Wydaje mi się, że można pozwolić sobie na coś takiego  będąc jednocześnie na diecie wątrobowej, wystarczy jedynie odpowiednio dobrać składniki.
  • 1 opakowanie plastrów łososia wędzonego
  • 1 serek twarogowy typu almette
  • 1/2 pęczka świeżego koperku
  • 1 arkusz papieru do pieczenia lub folia aluminiowa


 Na papierze lub folii ułożyłam plastry łososia w taki sposób, aby lekko nachodził na siebie a poza tym, aby wyszedł z tego zgrabny prostokąt. W miseczce wymieszałam twarożek z koperkiem, który później przełożyłam na łososia i równomiernie rozsmarowałam. Przy pomocy papieru do pieczenia zwinęłam roladę, a pozostałym papierem obwinęłam roladę. Roladę chłodziłam w lodówce min 1 godzinę. Po schłodzeniu pokroiłam na małe 5 cm roladki.

Można podać je na plastrach lub pokrojonych w kostkę pomidorach i ogórkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra