poniedziałek, 10 czerwca 2013

Bananowa manna

Moja improwizacja dotycząca diety wątrobowej. Taką mannę można przygotować z każdego owoca, który się lubi. Prosty sposób na jeden z posiłków, zwłaszcza dla osób będących w ciągłym biegu. W małych porcjach traktuję to jako drugie śniadanie bądź podwieczorek. Natomiast w podróży jest to bardzo dobry sposób na zapewnienie organizmowi składników odżywczych. Poza tym dobrze smakuje na zimno i na ciepło.

Banany są bogate w cukry i dzięki temu bez słodzenia można otrzymać zdrowe "coś słodkiego"


  • 3 banany
  • 100 ml mleka
  • 4 łyżki kaszy manny

Banany rozgniotłam widelcem w garnku, można zblendować. Zagotowałam je, aby zbytnio nie sczerniały. Dodałam mleko i kaszę. Na małym ogniu gotowałam wszystko energicznie mieszając do momentu, aż kasza będzie ugotowana, czyli ok 7-10 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra