czwartek, 6 czerwca 2013

Deser jogurtowo - twarogowy z galaretką i owocami

  • 2 galaretki w różnych kolorach ( miętowa i malinowa)
  • 125 g twarogu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka cukru
  • 1 kieliszek wódki o smaku grejpfrutowym
  • mrożone owoce
  • 1 czerwony grejpfrut
  • prażony słonecznik w karmelu do ozdoby



Galaretki przygotowałam według przepisu zamieszczonego na opakowaniu, pozostawiłam do stężenia. Wycięłam filety z grejpfruta. Twaróg rozdrobniłam za pomocą blendera, dodałam cukier i jogurt. Starałam się napowietrzyć serek i dodałam sok spod filetów z grejpfruta i wódkę. Lekko tężejącą zieloną galaretkę rozlałam do szklanek, kieliszków po 4-5 łyżek. Poczekałam, aż bardziej stężeje. Gdy już była dość zwięzła delikatnie położyłam łyżkę masy serowej na środek zielonej galaretki i z wysokości cienka strużką wlałam po 2 łyżki malinowej galaretki, aby wyszedł interesujący wzorek. Następnie wysypałam mrożone owoce, w moim przypadku to wiśnie drylowane, tak, aby zakryły galaretkę i masę serową. Na owoce znów wylałam po 2 łyżki czerwonej galaretki. Delikatnie wypełniłam prawie do pełna szklanki masą serową. Ozdobiłam filetami grejpfruta i posypałam prażonym słonecznikiem w karmelu. Odstawiłam do pełnego stężenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra