niedziela, 16 czerwca 2013

Pierś kurczaka z warzywami pieczone w folii

Danie na szybko i bez wysiłku, można je przygotować wcześniej.
  • 1 pierś kurczaka
  • 2 ziemniaki
  • ½ selera
  • 2 marchewki
  • 1 łyżka oleju
  • szczypta soli
  • zioła prowansalskie
Ziemniaki, seler i marchewkę obrałam, umyłam i pokroiłam w 5 mm słupki (jak na frytki). Pierś kurczaka umyłam, osuszyłam papierowym ręcznikiem, pokroiłam w 1 cm paski i lekko posoliłam. Pokrojone warzywa wrzuciłam do miski, doprawiłam solą i ziołami prowansalskimi i zalałam olejem. Ważne, aby dobrze natrzeć warzywa przyprawami i olejem wtedy nie będą przywierać. Z folii aluminiowej zrobiłam kieszonkę, w której umieściłam warzywa i mięso. Upiekłam w piekarniku.
Temperatura: 170 st. C, czas: 30 minut.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra