czwartek, 13 czerwca 2013

Dieta wątrobowa: szybki deserek jogurtowy

Dla dietujących się odrobina słodkości!!!
Szybko, łatwo i przyjemnie...


  • 1 galaretka o dowolnym smaku
  • 80 ml wrzącej wody
  • świeże lub mrożone owoce
  • 200 ml jogurtu naturalnego
Galaretkę rozpuściłam w 80 ml gorącej wody i odstawiłam w chłodne miejsce do ostygnięcia. Trzepaczką rozmieszałam jogurt i dodałam zimną, jeszcze lejącą galaretkę. Taką mieszaninę wylałam na schłodzone, bądź zmrożone owoce (w moim przypadku mrożone porzeczki) i na wierzch wysypałam owoce.

Po odstawieniu na ok. 30 min deserek jest gotowy do podania.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra