piątek, 14 czerwca 2013

Dieta wątrobowa: marchewkowe spagetti

Kolejny przepis z cyklu: dieta wątrobowa.
Czasami jest taki dzień, że nie ma się na nic ochoty, nie wiadomo co zjeść... 
Chyba sposobem na taki stan jest inspirowanie w kuchni :)

  • 100 g mięsa wieprzowego - szynki, łopatki
  • 1 pomidor
  • 2 marchewki
  • kawałek selera
  • 1 liść laurowy
  • sól
  • 150 g makaronu spagetti
  • 200 ml wody
  • 1 łyżka mąki

Pomidora sparzyłam, pokroiłam w słupki. Marchewkę obrałam i pokroiłam w cieniutkie paseczki za pomocą obieraczki do warzyw. Otrzymane paseczki pokroiłam w słupki. Mięso i seler także pokroiłam cienkie paseczki. Wszystkie składniki umieściłam w garnku, zalałam szklanką wody i gotowałam 25-30 min. do miękkości mięsa. Na koniec zagęściłam powstały sos mąką rozrobioną z odrobiną wody.


Makaron spagetti ugotowałam według przepisu zamieszczonego na opakowaniu al dente. Nie płukałam go. 
Podałam na gorąco bezpośrednio wyciągając makaron z wrzątku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra