wtorek, 25 czerwca 2013

Potrawka z makaronem spagetti

Szybkie danie przyprawione według upodobań zasmakuje każdemu.
  • 100 g mięsa wieprzowego (szynka, łopatka)
  • 2 ziemniaki
  • 1 duża marchewka
  • 1 pietruszka
  • 1/2 selera
  • 2 cebule
  • 1 większy pomidor - sparzony
  • 1 łyżka oleju
  • sól, pieprz
  • 1 ząbek czosnku
  • 100 ml wody
  • makaron spagetti
Mięso pokroiłam w słupki, warzywa w kostkę o boku ok 1 cm. Mięso usmażyłam na oleju, dorzuciłam warzywa i zalałam 100 ml wody. Przykryłam pokrywką i gotowałam przez 15-20 min, doprawiłam według własnego smaku solą, pieprzem i czosnkiem.
Makaron ugotowałam al dente i podałam na dużym, płaskim talerzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra