czwartek, 13 czerwca 2013

Dieta wątrobowa: Truskawki z makaronem

Kolejna super pozycja na wiele okazji :) Drugie śniadanko, obiadek, podwieczorek, kolacja, dla każdego coś dobrego. W sezonie truskawkowym, który obecnie trwa, jest to jedna z kilku pozycji, które goszczą w moim menu.
  • 10 truskawek
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • opcjonalnie odrobina cukru
 
Truskawki pokroiłam na mniejsze cząstki, posypałam szczyptą cukru. Niestety truskawki hiszpanki nie były zbyt słodkie. Dodałam jogurt i wszystko wymieszałam. Ugotowałam makaron nitki al dente. Jest to dość trudne, ale możliwe do wykonania.
Wyłożyłam makaron na talerz i nałożyłam na środek truskawki z jogurtem.

Moim sposobem na ugotowanie nitek al dente.
Zagotowałam wodę, osoliłam i wsypałam makaron. W tym momencie zgasiłam ogień pod garnkiem i przykryłam pokrywką garnek. Po dwóch minutach sprawdziłam twardość makaronu, powinien być gotowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra