poniedziałek, 22 lipca 2013

Dieta wątrobowa: sos beszamelowy

Sos ten jest przydatny do zapiekanek, tart i innych potraw, w których dodatkiem jest sos beszamelowy.
  • 1 szklanka mleka 1,5%
  • 2 łyżki mąki pszennej
  • 2 łyżki oleju słonecznikowego
  • sól
  • gałka muszkatołowa
3/4 szklanki mleka zagotowałam. Mąkę roztarłam z olejem, aż powstała papka. Resztą mleka dodałam do papki, aby rozcieńczyć ją. Powstałą zawiesinę dolałam do gotującego się mleka. Energicznie rozmieszałam wszystko, aby nie powstały grudki. Gotowałam go około 40 sekund, aby nie było czuć surowej mąki. Tak przygotowany sos doprawiłam solą i gałką muszkatołową. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra