niedziela, 14 lipca 2013

Dieta wątrobowa: cukinia faszerowana

Cukinia jest moim najbardziej uwielbianym warzywem. Słodka, delikatna i do wszystkiego się nadaje jako dodatek lub warzywo główne. Dzisiaj czas na faszerowaną cukinię zapiekaną w piekarniku.
  • 2 małe cukinie
  • 1 woreczek ryżu parabolicznego lub brązowego
  • 1 surowa biała kiełbasa
  • 4 plasterki ulubionego sera żółtego (produkt zabroniony na diecie wątrobowej)
Ryż ugotowałam według przepisu zamieszczonego na opakowaniu. Cukinię umyłam, przekroiłam wzdłuż na pół i wycięłam gniazda nasienne. Wydrążone gniazda posiekałam na drobniutką kostkę i przełożyłam do miski. Z białej surowej kiełbasy usunęłam flaka i umieściłam w misce. Dodałam jeszcze ciepły, ugotowany ryż. Wymieszałam wszystko do uzyskania zwartej konsystencji. Faszerowałam połówki cukinii i zawinęłam je w folię aluminiową. Dla smakowitości można ułożyć po plasterku s
era zółtego na farszu lub polać sosem beszamelowym. Zapiekłam w piekarniku.
Temperatura: 170 st. C., czas: 20 - 25 min.

Podałam z surówką z sałaty masłowej i pomidorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra