poniedziałek, 15 lipca 2013

Dieta wątrobowa: krem z warzyw z pieczonym kurczakiem

To danie wyszło spontanicznie, miała być zupa marchewkowa. Woda wyparowała a smaczek został :) Dzień wcześniej piekłam kurczaka w rękawie i został kawałek, który trzeba było wykorzystać. Tak więc z zupy wyszło prawie puree, a mięso kurczaka oddzieliłam od kości i dodałam, aby danie było bardziej treściwsze.

  • 2 marchewki
  • 1 duży ziemniak
  • kawałek pietruszki
  • kawałek selera
  • 1 liść laurowy
  • 2 łyżeczki koperku
  • 1 l wody
  • sól
Wszystkie warzywa obrałam, umyłam i pokroiłam w drobna kostkę. Wrzuciłam do garnka, dodałam liść laurowy, zalałam je wodą i gotowałam do miękkości. W połowie gotowania dopiero posoliłam. Zblendowałam na gęsty krem, dodałam posiekany koperek i doprawiłam solą. Rozlałam do miseczek, posypałam na wierzch koperkiem i w środek włożyłam kawałki kurczaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra