sobota, 27 lipca 2013

Dieta wątrobowa: sałatka owocowo - makaronowa do pracy i w podróż

Owoce w  pełni w ogrodach, na targowiskach i ... niezawodny banan :) 
Taką sałatkę makaronową często robię, aby wykorzystać makaron, który pozostał z przygotowania poprzedniej potrawy. Bardzo jest syta i łatwa w przygotowaniu. Taka porcja wystarczyła dla mnie i koleżanki w pracy.
  • 2 garście cieńszego makaronu
  • 1/2 szklanki porzeczki czerwonej
  • 1 banan
  • 1/6 cytryny
  • 1 mały ulubiony jogurt 100 - 120 ml
Ugotowałam makaron al dente według przepisu umieszczonego na opakowaniu i odstawiłam do wystudzenia. Banana pokroiłam w kostkę i zalałam go sokiem z cytryny, aby nie sczerniał. Dodałam umytą i wyczyszczoną porzeczkę czerwoną i zalałam jogurtem. W tym przypadku do sałatki dodałam jogurt malinowy. Dobry jest także jogurt gruszkowy. Wymieszałam wszystko i podałam.
Często zabieram ją do pracy, gdyż jest świeża i nie wymaga specjalnego wysiłku, aby ją przygotować.
Zdjęcia właśnie zrobiłam w pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra