niedziela, 21 lipca 2013

Dieta wątrobowa: koktajl bananowy

Bardzo dojrzałe banany są również bardzo słodkie. Ten walor można wykorzystać do przygotowywania różnych przepysznych koktajli owocowych. Jednak w okresach mniej obfitych w tanie i dojrzałe owoce, właśnie banan jest taką alternatywą. 
Znalazłam sklep, w którym kupuję dojrzałe banany po niższej cenie. Dzięki temu nie muszę odkładać bananów w woreczkach, aby dojrzały i były słodsze.

  • 3 banany
  • 1 jogurt 0% - 400 ml
  • 2 szklanki mleka 1,5%
Banany umyłam, obrałam i pokroiłam w mniejsze cząstki, aby zblendować je. Dodałam jogurt i mleko. Jeszcze dobrze wymieszałam, przelałam do szklaneczek, wierzch szklanek przykryłam folią spożywczą, aby nie przeszły zapachami z lodówki. Wstawiłam do lodówki.
Korzystam z małych porcji (100 -150 ml) jako II śniadanie bądź podwieczorek. Natomiast kiedy idę do pracy przelewam do butelki 500 ml. Taki napój mleczny zastępuje mi dwa posiłki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra