piątek, 2 sierpnia 2013

Porzeczkowy sernik na zimno

Każdy będąc na diecie chciałby poprawić sobie humorek czymś słodkim. Znalazłam złoty środek w diecie wątrobowej. Porzeczkowy serniczek na zimno.

Przepis na biszkopt z białek zabarwiony sosem porzeczkowym znajduje się tutaj
  • 3/4 szklanki sosu porzeczkowego
  • 1 galaretka czerwona galaretka
  • 1 łyżka żelatyny
  • 1/2 kg sera homogenizowanego lub z wiaderka na sernik
  • 2 galaretki dowolnego smaku 
  • owoce
Przygotowałam sos porzeczkowy według przepisu znajdującego się tutaj. Do tego sosu sypałam czerwoną galaretkę i żelatynę. Wszystko dokładnie wymieszałam do całkowitego rozpuszczenia. Do gęstniejącej masy porzeczkowej przełożyłam ser i za pomocą trzepaczki połączyłam masy. Tężejącą masę porzeczkowo - serową przelałam na biszkopt i włożyłam tortownicę do lodówki. Następnie na stężoną masę serowo - porzeczkową wysypałam porzeczki. Dwie galaretki przygotowałam według przepisu na opakowaniu i tężejącą galaretkę wylałam na owoce. Tak wykończony sernik umieściłam w lodówce na całą noc, aby dobrze się schłodził i stężał.

Zainspirowałam się przepisem, którego autorką jest p.jola1.5 z portalu ugotujto.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra