czwartek, 22 sierpnia 2013

Dieta wątrobowa: makaron spagetti z marchewką zasmażaną

Marchewka jest warzywem, które mogę jeść zawsze, wszędzie i pod każdą postacią. 
Mmmm... marchewka zasmażana z cebulką :( niestety została marchewka, ale już bez cebulki.

Zrobiłam to tak:
  • 3 średnie marchewki
  • 1 łyżeczka mąki pszennej
  • szczypta soli
  • szczypta cukru
  • liść laurowy
  • makaron spagetti lub nitki
Marchewkę obrałam, umyłam i pokroiłam w kosteczkę (wzdłuż na 4 i na cieńsze plasterki). Umieściłam w garnku, zalałam na równo z marchewką wodą,  doprawiłam solą i cukrem i gotowałam do miękkości. Na sam koniec leciutko uprażyłam na suchej patelni mąkę i po wystudzeniu dodałam ją do garnka. 
Makaron ugotowałam al dente i podałam jak klasyczne spagetti.

Szybko, łatwo i smacznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra