wtorek, 20 sierpnia 2013

Dieta wątrobowa: "czarny" makaron

Bardzo szybki posiłek, który może posłużyć jako obiad i jako deser. Akurat zrobiłam ten makaron na obiad jako drugie danie.
  • 100 g makaronu nitki
  • 1/2 szklanki owoców czarnej porzeczki
  • 1 łyżeczka cukru
Makaron ugotowałam na półtwardo. Zagotowałam wodę i do osolonej wody wrzuciłam makaron. Zgasiłam ogień pod garnkiem i przykryłam, aby makaron zmiękł. Po 1,5 minucie makaron odcedziłam i przepłukałam zimna wodą. 

Do garnuszka wsypałam porzeczki i zasypałam je cukrem. Gotowałam je przez ok 5 min, aby rozpadły się. Po tym czasie do sosu porzeczkowego dodałam makaron. Wymieszałam i zagotowałam. Podałam na talerzu jak na zdjęciu.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra