sobota, 10 sierpnia 2013

Muffiny

Był czas, że muffiny były wszędzie, jeden wielki szał na babeczki. Robiłam je kiedyś, jednak zapomniałam o takich małych i prostych przyjemnościach. Szybkie w przygotowaniu, bez większych starań i wysiłku słodkości wyjdą każdemu.
  • 2 szklanki mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1 jajko
  • 1/2 szklanki oleju lub roztopionego masła
  • 1/2 łyżeczki przyprawy do piernika

Suche składniki wymieszałam ze sobą, tak samo zrobiłam z mokrymi. Bez większych starań połączyłam suche składniki z mokrymi. Nałożyłam do foremek z papilotkami i włożyłam do piekarnika nagrzanego do temperatury 100 st. C.
Temperatura: 180 - 190 st. C, czas: 15-20 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra