czwartek, 1 sierpnia 2013

Dieta wątrobowa: Sos porzeczkowy do ciast i deserów

Tak ja w sklepie dostępne są przeróżne smaki sosów do ciast i deserów, też chciałam przygotować sobie coś dobrego i świeżego.

Moja Mama co roku robi dżemy, marmolady. Skojarzyłam, że przecież bardzo przyjemny smak i konsystencję mają ugotowane i przetarte przez sito porzeczki. Tak też zrobiłam.
  • 1 szklanka porzeczki czerwonej
  • 1 - 2 łyżki cukru
Porzeczki obrałam z szypułek, umyłam i umieściłam w garnku. Gotowałam je do momentu, aż popękają i puszczą sok. Całość zblendowałam, aby łatwiej było mi przecierać miąższ. Przetarłam owoce przez sito i otrzymałam delikatny i gęsty sos.

Wykorzystałam go do lodów, jako barwnik do ciasta oraz polewa do ciasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra