poniedziałek, 30 września 2013

Surówka z selera konserwowego

Tą surówkę z selera konserwowego skosztowałam pomieszkując u znajomego. Jego mama przygotowała obiad, a właśnie dodatkiem była ta surówka. Nie wiedziałam jakie składniki znajdowały się w tej miseczce. Spróbowałam i zakochałam się w tym smaku. Bardzo prosty i smaczny dodatek.
Składniki są bardzo proste i łatwo dostępne. Jeszcze lepiej smakuje, kiedy korzysta się z własnych wyrobów, czy to selera konserwowego czy majonezu.
  • 1 słoiczek selera konserwowego, 
  • 1 marchewka, 
  • 1 łyżka majonezu, 
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego lub niskotłuszczowej śmietany, 
  • czasami dodaje też kukurydzę konserwową.
Seler odcisnęłam z zalewy, marchewkę starłam na tarce jarzynowej o większych oczkach, dodałam majonez i jogurt. Wszystko wymieszałam i podałam.

To jest bardzo szybka surówka będąca smacznym dodatkiem do posiłku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra