środa, 25 września 2013

Męskie smaki, kiełbasa z cebulą

Zawsze kiedy rozmawiałam z facetami o jedzeniu pojawiało się jedno słowo odmieniane przez wszystkie przypadki... MIĘSO. Czasami i ja mam ochotę na ciężkie jedzenie, ale niestety nie mogę sobie na nie pozwolić. Pozostaje mi tylko samo zrobienie takiego jedzenia. Na szczęście nie mam problemu, aby znaleźć chętnego do konsumpcji.
  • 1 kiełbasa
  • 2 średniej wielkości cebule
  • 2 łyżeczki przyprawy do zup i sosów Maggi
  • 100 ml wody
  • 1 pomidor
Kiełbasę umyłam, wytarłam papierowym ręcznikiem i nacięłam. Umieściłam na rozgrzanej i suchej patelni, przykryłam pokrywką i umieściłam na małym ogniu. Po około 10 minutach przewróciłam kiełbasę, aby nadal wytopić z niej tłuszcz. Ilość wytopionego tłuszczu uzależniona jest od rodzaju użytej kiełbasy. Po 5 - 7 minutach do kiełbasy dołożyłam pokrojoną w drobne pióra cebulę, zalałam ją przyprawą Maggi i wodą. Ponownie przykryłam pokrywką i pozostawiłam na ogniu przez 2 - 3 minuty (w połowie czasu przemieszałam cebulę i obróciłam kiełbasę). Pomidora sparzyłam, obrałam ze skórki i pokroiłam w ósemki. Podałam jak na zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra