środa, 11 września 2013

Knedle ze śliwkami

Jedni je kochają drudzy nienawidzą. Okres kiedy jest świeża węgierka to dla mnie zbawienie. Dwa w jednym, treściwy obiad i to jeszcze na słodko :D A przecież to takie proste.
  • 0,5 kg ugotowanych ziemniaków
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • szczypta soli
  • wydrylowane śliwki
Ziemniaki przecisnęłam przez praskę, wysypałam na stolnicę, dodałam sól i mąkę. Całość zagniatałam, aby uzyskać jednolitą kulkę. Za pomocą noża pokroiłam ciasto na cząstki, które później nadziewałam śliwką. Na osolony wrzątek wrzuciłam knedle i gotowałam 5 minut od momentu wypłynięcia ich na wierzch. 
Podałam dla części osób z bułką tartą usmażoną na maśle, a część suchych bez niczego. Odrobina cukru na wierzch każdego knedla na talerzu i posiłek gotowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra