wtorek, 1 października 2013

Surówka z białej / młodej kapusty

Surówka z białej a raczej jeszcze zielonej, młodej kapustki z marchewką, cebulką to jak dla mnie wspaniały dodatek do obiadu, mięsa czy nawet grilla.
  • 1 marchewka,
  • 1 mała, młoda kapusta, 
  • 1 mała cebula, 
  • ½ łyżeczki musztardy, 
  • sól, 
  • pieprz., 
  • 2 - 3 łyżki oleju słonecznikowego
Kapustę poszatkowałam bardzo drobno, cebulę pokroiłam w pióra, marchewkę starłam na tarce jarzynowej o dużych oczkach. Umieściłam wszystkie warzywa w miseczce, posoliłam, przykryłam folią spożywczą (bądź pokrywką) i odstawiłam na około godzinę. Po tym czasie leżakowania warzywa odcisnęłam lekko  sok, aby pozbyć się goryczy z kapusty. Następnie dodałam musztardę i olej. Dokładnie wymieszałam i pozostawiłam na 5 min, aby smaki się połączyły . Tak przygotowaną surówkę bardzo często podaję do ryby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra