wtorek, 10 września 2013

Dieta wątrobowa: leczo z cukinii z makaronem

Poszukiwałam szybkiego dania, które mogłam przygotować w kilka chwil i zjeść coś ciepłego i zgodnego z moją dietą. Chyba coś znalazłam, choć z odrobiną odstępstw. Szczerze powiedziawszy to już przejadł mi się ten makaron typu nitki, zawsze lubiłam świderki i ciągle to nich wracam. Zdaje sobie, że ten makaron jest grubszy i należy go dłużej gryźć... Hmmm, może i takie wyjaśnienie mnie uratuje. A tak poważnie, przecież wszystko jest dla ludzi tylko z umiarem.
  • 1/2 małej cukinii
  • 2 pomidory
  • 1/2 nie tłustej kiełbasy
  • 2 garści makaronu świderki
  • sól do smaku
Kiedyś często poszukiwałam informacji o racjach żywieniowych i znalazłam wiadomość taką, że ilości przelicza się na garści - 1 garść na osobę - makaronu, ryżu, kasz.
Kiełbasę pokroiłam w mniejsze kawałki, pomidory w kostkę, aby szybciej się rozgotowały. Umieściłam to wszystko w garnuszku i na większym ogniu zaczęłam gotować. W między czasie wstawiłam makaron do gotowania i pokroiłam cukinię w ok 1 cm kostkę. Dodałam ją do gotujących się pomidorów. Dopiero po zagotowaniu się posoliłam. Gotowałam do momentu miękkości cukinii i rozgotowania się pomidorów.
Makaron odcedziłam i podałam jak na zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra