poniedziałek, 21 października 2013

Dieta wątrobowa: Zupa brokułowa

Zupa brokułowa jest dla mnie alternatywą ulubionej zupy kalafiorowej. Oczywiście nie jest to samo, ale jak nie ma co się lubi to lubi się co się ma :-)
  • kwiatu brokuła
  • 1 marchewka
  • 1 większy ziemniak
  • kawałek pietruszki
  • kawałek selera
  • sól
  • woda
  • 1 łyżeczka oleju słonecznikowego
Marchewkę, ziemniaka, pietruszkę i seler obrałam, umyłam i pokroiłam w kostkę max 5 mm. Warzywa umieściłam w garnku, zalałam sporą ilością wody, dodałam olej, posoliłam i gotowałam, aż będą na wpół miękkie. Dopiero wtedy dodałam obrany, umyty i sparzony kwiat brokuła w kawałkach. Gotowałam do miękkości warzyw, na sam koniec doprawiłam do smaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra