czwartek, 31 października 2013

Bezy

  • 5 białek
  • 1½ - 2 szklanki cukru pudru
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • szczypta soli
Białka ubiłam ze szczyptą soli na sztywną pianę. Dopiero wtedy zaczęłam dodawać małymi ilościami cukier puder. Trwało to dość długo, ok. 20 min., aby dodawany cukier rozpuścił się. Białka z cukrem muszą mieć bardzo gęstą konsystencję. Na sam koniec dodałam przesianą mąkę ziemniaczaną i jeszcze chwilę miksowałam masę. Bezy nakładałam na blaszkę z papierem do pieczenia za pomocą dwóch łyżeczek.
Temperatura: 100 - 110 st. C. z termoobiegiem, czas: 20 - 40 min

Czas pieczenia - wysuszania bezów uzależniony jest od wielkości bezów oraz od samego piekarnika. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra