piątek, 25 października 2013

Dieta wątrobowa: jeżyki w sosie własnym

Pulpeciki typu jeżyki, czyli z dodatkiem ryżu i marchewki zrobiłam według przepisu zamieszczonego tutaj

Przygotowane jeżyki umieściłam w rondelku z gorącą wodą, chwilę podgotowałam. Przyprawiłam do smaku oczywiście według uznania. Na suchej i czystej patelni podprażyłam leciutko mąkę pszenną, aby złapała tylko kolor. Odstawiłam do wystudzenia. Następnie mąkę rozprowadziłam z wodą na papkę i dodałam do pulpecików. Szybko rozmieszałam, aby nie powstały grudki i zagotowałam. Tak przygotowane mięsko w sosie podałam z tłuczonymi ziemniakami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra