sobota, 19 października 2013

Dieta wątrobowa: sałata masłowa z kukurydzą i sosem jogurtowym

Sałata masłowa jest dla mnie znakiem, że idzie już lato. Lubię przygotować sobie lekką sałatę z sosem jogurtowym i odrobiną kukurydzy.
  • 4 większe liście sałaty masłowej
  • 1½ łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 kopiasta łyżka kukurydzy konserwowej
  • sól
  • cukier
  • sok z cytryny
  • szczypta suszonej bazylii
  • ostropest
Liście sałaty umyłam dokładnie, aby pozbyć się zalegającej i wszędobylskiej ziemi. Lekko osuszyłam, porwałam na kawałki i przygotowałam sos jogurtowy. Mój sos składał się z jogurtu, soli, cukru, odrobiny soku z cytryny, bazylii i ostropestu. wszystko wymieszałam i odstawiłam na 5 minut do lodówki. Następnie schłodzonym sosem załam sałatę i na wierzch posypałam kukurydzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra