wtorek, 22 października 2013

Sałatka z ryżem i wędzoną makrelą

Szybka sałatka, która pozwoli dostarczyć odrobinę ryby do swojego jadłospisu.
  • 150 g makreli wędzonej
  • 100 g ryżu ugotowanego do miękkości
  • 2 łyżki kukurydzy konserwowej
  • 1/2 cebuli
  • 1 łyżka majonezu
  • 1,5 łyżki jogurtu naturalnego
  • ostropest
Z makreli wyciągnęłam wszystkie ości, małe fragmenty ryby umieściłam w miseczce, dodałam do niej ugotowany ryż, cebulę posiekałam w bardzo drobna kostkę, dosypałam kukurydzę konserwową. Wszystko wymieszałam z majonezem, jogurtem i ostropestem. Pozostawiłam na 10 - 15 minut, aby smaki się połączyły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra