wtorek, 4 lutego 2014

Sałatka z selera naciowego Agi

Sałatkę tą jadłam pierwszy raz w wykonaniu mojej koleżanki z pracy Agnieszki na Andrzejkach :)
  • seler naciowy
  • orzechy włoskie
  • ser żółty
  • majonez
To jest podstawowy zestaw składników, natomiast wersja ze słonecznikiem i pestkami dyni bardziej mi odpowiada, czyli tak:
  • seler naciowy
  • pestki słonecznika i/lub dyni
  • ser żółty
  • majonez
  • szczypta soli
Seler naciowy obrałam, umyłam i pokroiłam w 5 mm fragmenty. Pestki dyni i słonecznika uprażyłam w piekarniku. Ser żółty pokroiłam na dogodne kawałki - lubię w słupki. Posoliłam do smaku (w zależności od gatunku sera). Dodałam majonez i gotowe :)
Tak naprawdę składniki do tej sałaki można modyfikować w zależności od gustu smakowego. Nie wiem czy to z przyzwyczajenia czy ze względu na smak przed dodaniem do sałatki majonezu zawsze łączę go z jogurtem naturalnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra