piątek, 14 lutego 2014

Jajka w sosie musztardowym

To danie kojarzy mi się z dzieciństwem i kiedyś często je robiłam. Teraz niestety od święta ;)
Porcja na jedną osobę.
  • 2-3 jajka ugotowane na twardo
  • 1 łyżeczka musztardy (gatunek uzależniony jest od gustu)
  • 1 cebula
  • 1/2 łyżeczki oleju
  • sól
  • 1 łyżeczka mąki pszennej
  • 3/4 szklanki wody
Jajka ugotowałam na twardo, obrałam ze skorupki. W między czasie do rondelka wlałam olej, cebulkę pokroiłam w drobną kostkę i zeszkliłam. Następnie włożyłam musztardę i lekko ją podsmażyłam. Wszystko zasypałam mąką, przysmażyłam i nalałam wodę. Rozmieszałam, aby nie powstały grudki, dodałam obrane jajka i pozostawiłam, aby się to chwilę pogotowało. Gęstość sosu można sobie regulować wodą. Podałam z kopytkami przesmażonymi na suchej teflonowej patelni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra