poniedziałek, 20 stycznia 2014

Sałatka z tortellini

Przepis na tę sałatkę dostałam od mojej cioci z Gdańska. Super prosta sałatka, która potrafi być także inspiracją do "przeglądu" lodówki. Składa się z niewielu składników, ale oczywiście pełny skład, a tym samym smak, uzależniony jest od każdego gustu.
  • 1 opakowanie makaronu tortellini
  • 200 g szynki konserwowej
  • 2 pomidory
  • 5 - 7 cm białej części pora
  • majonez
  • sól
Makaron ugotowałam według przepisu zamieszczonego na opakowaniu. Por umyłam i pokroiłam w drobne półplasterki, posoliłam, aby por zmiękł. Odstawiłam na min 1 godzinę i odcisnęłam sok. Dodałam go do tortellini. Szynkę pokroiłam w słupki i dodałam do makaronu. Pomidory sparzyłam, obrałam ze skórki i pokroiłam w kosteczkę 1cm / 1 cm. Dodałam jeszcze majonez i wszystko wymieszałam. Sałatkę podaję bezpośrednio po przyrządzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra