piątek, 7 lutego 2014

Dieta wątrobowa: potrawka drobiowa

Niestety czasami filet z kurczaka nie wystarcza, gdyż chce mi się czasami bardziej "mokrego" mięska. Dlatego wykorzystałam do tego dania ćwiartkę z kurczaka.
  • 1 ćwiartka z kurczaka
  • 1 marchewka
  • 1/4 selera
  • koperek 
  • ziemniaki (dodatek jako puree lub tłuczone)
  • sól
  • 1 łyżeczka mąki
  • 1 szklanka wody
Ćwiartkę z kurczaka umyłam, odcięłam tłuszcz i poodcinałam mięso od kości. Pokroiłam mięso w mniejsze kawałki, wrzuciłam do garnka. Umyłam, obrałam i pokroiłam na małą kostkę warzywa. Wszystko włożyłam do garnka i zalałam 1 szklanką wody. Gotowałam do miękkości warzyw. Mniej więcej w połowie gotowania posoliłam potrawkę. Na koniec gotowania zaciągnęłam sos mąką rozmieszaną z odrobiną zimnej wody. Na sam koniec dosypałam pokrojony koperek. W między czasie ugotowałam ziemniaki, utłukłam i podałam polane sosem z potrawki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra