piątek, 27 czerwca 2014

Kalarepkowe kotleciki

Przepis sobie tak wymyśliłam, aby coś pokombinować z kalarepy..

  • 1 średnia kalarepa
  • plastry sera żółtego
  • sól
  • jajko
  • bułka tarta
  • olej do smażenia

Kalarepkę obrałam, pokroiłam na plastry i lekko podgotowałam w osolonej wodzie ok 5-6 min, aby lekko zmiękła. Odcedziłam od razu z wrzątku i po wystudzeniu złożyłam kalarepkę w całość. Pomiędzy dwa plastry kalarepki włożyłam plaster sera żółtego i panierowałam w jajku i bułce tartej. Usmażyłam otrzymane kotleciki na oleju.
Podałam z ziemniakami i ósemkami pomidora :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra