środa, 4 czerwca 2014

Pierś kurczaka z grilla

Nie miałam już pomysłu co zrobić sobie na obiad. Fostałam w sklepie pierś kurczaka, którą zamarynowałam i zaplanowałam na drugi dzień grilla na obiad. I tak się stało. Wróciłam z pracy, rozpaliłam grilla, w między czasie przygotowałan sałatę i smaczny obiadek zrobiony. Aaaa i sezon grillowy otwarty :-) 
  • ½ kg piersi kurczaka
  • 1 łyżka jasnego sosu sojowego
  • szczypta soli
dla nie będących na diecie wątrobowej dodałam jeszcze:
  • 2 ząbki czosnku
  • ¼ łyżeczki papryki zmielonej
Mięsko upiekłam na grillu i podałam z dodatkiem sałaty lodowej z warzywami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra