środa, 18 czerwca 2014

Ciasto jogurtowe z masą truskawkową

To ciasto naprawdę jest bardzo szybkie i proste do wykonania. Zrobiłam je, gdyż jogurt był już na wykończeniu, data ważności zbliżała się nieuchronnie :)
  • 2 szklanki mąki
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 płaska łyżeczka sody
  • 1/2 szklanki cukru
  • 2 jajka
  • 1 szklanka jogurtu naturalnego
  • 1/2 kostki rozpuszczonej margaryny
To ciasto przygotowałam jak takiego śmieciucha. W większej misce umieściłam wszystkie składniki z listy, wymieszałam ciasto za pomocą miksera na najniższych obrotach do momentu, aż składniki dokładnie połączą się. Przyznam się, że ciasto wyszło mi za gęste, więc rozrzedziłam je jeszcze jednym małym jajkiem. Ciasto przelałam do natłuszczonej foremki 22/35 cm.
Temperatura: 180 st. C., czas: 40-50 min. - do suchego patyczka.

Ciasto przełożyłam masa budyniową truskawkową - przepis znajduje się tutaj
Przygotowałam na sam koniec polewę czekoladową - przepis znajduje się tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra