czwartek, 9 lutego 2017

Babeczki jasne

Babeczki z owocami i masą z serka mascarpone wykonałam dla koleżanki siostry na wesele.
Słodkie, kolorowe babeczki, które cieszyły oko.
Ciasto kruche:
  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 4 żółtka
  • 3/4 kostki masła lub margaryny
  • 1/2 szklanki cukru
  • szczypta soli
  • 2 łyżki śmietany kwaśnej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
Wszystkie składniki wymieszałam i zarobiłam ciasto. Wstawiłam do lodówki na 2-3 godziny. Schłodzone ciasto rozwałkowałam i za pomocą kubka wycięłam kółka, którymi wykleiłam foremki babeczek. 
Temperatura: 190 St. C, czas: 10 - 12 min.
Masa śmietanowa:
  • 1 litr śmietanki 30%
  • 2 opakowania serka mascarpone (250 g)
  • 3 łyżki cukru pudru
Schłodzoną śmietankę ubiłam na sztywno z dodatkiem cukru pudru i rozmieszałam z serkiem mascarpone. 

Babeczki wypełniłam masą za pomocą worka cukierniczego z tylką w kształcie gwiazdki. Udekorowałam jagodami, wiśniami i porzeczkami czerwonymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra