czwartek, 22 maja 2014

Roladki z szynką dojrzewającą

Ostatnimi czasy nie mam na nic ochoty. Jem bo muszę,ale nic ze smakiem. Wybrałam się na sobotnie zakupy, w promocji dojrzałam szynkę dojrzewającą. Szczerze mówiąc to nigdy nic niej nie robiłam, ale postanowiłam pokombinować coś. Pamiętałam, że w zamażalniku mam plastry szynki wieprzowej i coś pokombinuję. Roladki wyszły bardzo smaczne, szynka nadała im takiego specyfivzneo smaku, a cukinia odrobnimy słodyczy.
  • 4 plastry szynki wieprzowej
  • 4 plastry szynki dojrzewającej
  • 16 plastrów świeżej cukinii
  • sól
  • woda

Plastry szynki wieprzowej umyłam, ułożyłam na blacie, nierówności rozbiłam tłuczkiem do mięsa i lekko posoliłam. Na każdym plastrze położyłam po plasterku szynki dojrzewającej i po 4 plasterki cukinii. Znów odrobinę posoliłam. Zwinęłam w roladki, zabeieczyłam wykałacvzkami ptzed rozpadnięciem się, ułożyłam w garnku, zalałam wodą i gotowałam przez godzinę na malutkim ogniu. Dopiero po tym czasie posoliłam wodę, aby powsał dobry sosik. Mogłam sobie pozwolić na takie długie gotowanie, ponieważ obiad przygotowywałam sobie na następny dzień jak wrócę z pracy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra