wtorek, 27 maja 2014

Jajka sadzone z brokułem

Haha... to danie zawsze jest uwielbiane przeze mnie... Jajka mode ziemniaki i do tego duuużo brokuła :)
Dostałam wiejskie jajka, które od razu postanowiłam zużyć. Wróciłam do domu z pracy, miałam nie robić obiadu, gdyż w pracy jadłam tartę z łososiem. Niestety nie udało mi się powstrzymać. W sklepie dorwałam świeżego brokuła, młode ziemniaki i postanowiłam zadziałać.

  • 3 duże jajka
  • ziemniaki ugotowane na parze
  • brokuł ugotowany na parze
  • 1 łyżka masła
  • szczypta wegety

Ziemniaki i brokuł dobrze umyłam i pokroiłam na części, ugotowałam na parze na sicie. Pod koniec gotowania usmażyłam na patelni jajka sadzone, które doprawiłam wegetą. Podałam wszystko na ciepłym talerzu, który podgrzałam w mikrofali. Czasami tak robię, jak chcę, aby potrawa była dłużej ciepła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra