wtorek, 6 maja 2014

Dieta wątrobowa: Fileciki z indyka na cukinii

To danie zrobiłam na szybko, bo nie miałam pomysłu na obiad dla siebie. W lodówce znalazłam końcówkę cukinii, brokuła i kawałki fileta z indyka.

  • 120 g fileta z indyka
  • 1/3 średniej cukinii
  • 1/2 brokuła
  • 1 łyżeczka miodu
  • sól
Filet z indyka miałam pokrojony już w plastry, które zamarynowałam w soli i miodzie. Brokuł pokroiłam na małe różyczki i ugotowałam bez przykrycia w osolonej wodzie. Cukinie pokroiłam w plastry, ułożyłam na dnie patelni i podgrzałam, aby cukinia puściła sok. Ułożyłam na niej zamarynowane mięso. Lekko podlałam wodą (ok. 50 ml) i przykryłam pokrywką. Gotowałam wszystko 10 min pod przykryciem.
Nie spodziewałam się, że danie wyjdzie takie smaczne i delikatne. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra