środa, 14 stycznia 2015

Pierś kurczaka z serem żółtym

Piersi kurczaka a raczej filety kurczaka mają bardzo neutralny smak, dlatego przygotowując to mięso należy nadać mu charakteru.

  • 1 pojedynczy filet kurczaka
  • 2 plastry sera (uwielbiam camembert) 
  • sól
  • pieprz
  • 1 jajko
  • bułka tarta
  • olej do smażenia

Filet umyłam, osuszyłam, położyłam na desce i przekroiłam na dwa płaty. Mięso przyprawiłam solą i pieprzem, położyłam plastry sera i zawinęłam w roladki. Obtoczyłam w rozkłóconym jajku i bułce tartej. Usmażyłam na patelni z gotowaną marchewką i ziemniakami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra