środa, 17 grudnia 2014

Zapiekanka makaronowa z mięsem

Zapiekankę zrobiłam z tego co znalazłam w lodówce....


  • 1 szklanka makaronu
  • 150 g mięsa w kawałku
  • 1/2 cukinii
  • 1 marchewka
  • 1 łyżeczka sosu sojowego
  • 1  łyżka oleju 
  • tarty ser żółty
  • sól
  • pieprz
  • 1 szklanka mleka
  • 1 jajko
Makaron ugotowałam na al dente. Mięso umyłam, pokroiłam w słupki, zamarynowałam w sosie sojowym przez 30 min. i przesmażyłam na oleju na patelni, następnie dodałam startą na dużych oczkach marchewkę oraz pokrojoną cukinię w dużą kostkę. Makaron przełożyłam do foremki do zapiekania, na to wyłożyłam przesmażone mięso i warzywa z patelni. Mleko z jajkiem doprawiłam solą i pieprzem i zalałam zapiekankę. Na wierzch położyłam tarty ser żółty.
Temperatura: 160 stopni C., czas 20 - 25 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra