czwartek, 18 grudnia 2014

Prosty biszkopt

Przepis na prosty biszkopt zawsze jest potrzebny w swoich przepisach. Mam własnie taki biszkopt i zawsze z niego korzystam...
  • 6 jajek
  • 1 szklanka i 1 łyżka z lekką górką mąki pszennej
  • 1 kopiasta łyżka mąki ziemniaczanej
  • 1/2 szklanki cukru kryształu
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody
  • cukier waniliowy
  • szczypta soli
Białka ubiłam na sztywną  pianę, dodałam cukier i cukier waniliowy. Dobrze rozmieszałam za pomocą miksera, aby kryształki cukru nie były wyczuwalne na dnie miski. Za pomocą plastikowej łyżki rozmieszałam żółtka, później przesiane mąki, proszek do pieczenia i sodę. Na sam koniec dodałam kakao.
Temperatura: 150 st. C., czas: 10 min., po tym czasie.....
Temperatura: 180 st. C., czas: 20 - 25 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra