środa, 9 kwietnia 2014

Surówka z czeronej kapusty

Bardzo dawno jej nie robiłam z powodu diety, jednak z okazji rodzinnego obiadu udało mi się dostać małą główkę czerwonej kapusty...

  • 1/4 główki czerwonej kapusty
  • 1 mała cebula
  • 2 jabłka
  • 2 średnie marchewki
  • sól
  • 1 łyżka oleju słonecznikowego
  • ostropest
Kapustę drobno poszatkowałam, zasypałam solą, aby wydobyć z niej gorycz oraz stała się miększa. Odstawiłam ją na ok 30 min., po tym czasie zalałam ją wrzątkiem, aby była miękka i lżej strawna. Poczekałam aż woda i kapusta przestygną, odlałam wodę z nadmiarem soli. Cebulkę posiekałam w drobna kostkę i dodałam do kapusty. Umyte i obrane marchewki starłam na tarce o małych oczkach, natomiast jabłka starłam na dużych oczkach. Polałam olejem, dodałam ostropest i wszystko dokładnie wymieszałam. Pozostawiłam na 10 min., aby smaki się połączyły.

1 komentarz:

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra