poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Drobiowe roladki faszerowane cukinią i serem włoskim

Nawet nie spodziewałam się, że roladki przygotowane w taki sposób mogą być soczyste i smaczne. Ten posiłek przygotowałam od niechcenia, bo nie miałam pomysłu ani ochoty na klasyczne potrawy z diety wątrobowej.
  • 1 filet kurczaka
  • 1/2 średniej wielkości cukinii
  • ser typu włoskiego lub mozzarella
  • sól
Filet kurczaka pokroiłam na cienkie plastry, na których ułożyłam cienkie plasterki cukinii  i serka typu włoskiego. Posoliłam, zwinęłam roladki łapiąc wykałaczkami, aby nie rozwinęły się. Roladki ułożyłam w garnuszki, zalałam ciepłą i osoloną wodą do połowy wysokości roladek. Gotowałam do 30 min, aż ugotowały mi się ziemniaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra