czwartek, 10 kwietnia 2014

Sałatka z pęczakiem do pracy :-)

Często z przygotowywania posiłku zostają składniki i tym razem została mi kasza pęczak. Zrobiłam przegląd lodówki i powstała sałatka... bo ile można jeść tej sałaty lodowej i selera naciowego.
  •  2 łyżki ugotowanego pęczaka
  • 1 pomidor
  • ¼ serka białego typu włoskiego
  • 1 łyżeczka oleju słonecznikowego
  • szczypta soli
  • ostropest
  • zioła do smaku (bazylia, majeranek)
Serek i pomidorek pokroiłam w kostkę, dodałam do kaszy, przyprawiłam, przełożyłam do plastikowego pojemniczka i ruszyłam do pracy :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra