wtorek, 22 kwietnia 2014

filet rybny w cieście naleśnikowym

Rybka w cieście naleśnikowym to przepis od mojej cioci z Gdańska. Prosty sposób na przygotowanie szybkiego dania dla osób mogących i lubiących smażone dania.

  • filet ryby (użyłam dorsza)
  • 1/3 szklanki mleka
  • 1/2 szklanki mąki 
  • szczypta soli
  • 1 jajko
  • przyprawa do ryb
  • sól
  • ostropest
  • olej do smażenia
W miseczce rozkłóciłam jajko, dodałam sól, ostropest, szczyptę przyprawy do ryb, dolałam mleko, wsypałam mąkę i wyrobiłam ciasto konsystencją przypominającą gęstą śmietanę. Filet dorsza umyłam, osuszyłam papierowym ręcznikiem. Posoliłam, obsypałam lekko przyprawą do ryb. Rybkę obtoczyłam w cieście naleśnikowym. Smażyłam na rozgrzanym oleju.
Podałam z ziemniakami tłuczonymi i surówką z czerwonej kapusty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra