środa, 3 czerwca 2015

Pieczarkowo - mięsne przekąski

Ooooo... zamierzchłe czasy, chociaż nie jest nawet zbytnio kaloryczne :) Pieczarki zawsze znajdą zastosowanie w mojej kuchni. Znalazłam zdjęcia tych przegryzek przez przypadek, więc wrzucam... Było... robiłam jako dodatek do zupy krem z pomidorów.

  • 500 g pieczarek, użyłam najmniejszych jakie udało mi się dostać
  • 250 g mięsa mielonego z indyka
  • 1 mała cukinia
  • 1/2 cebuli czerwonej
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki sera żółtego startego na najdrobniejszych oczkach tarki
  • sól
  • pieprz
  • zioła
  • olej / oliwa z oliwek
Pieczarki obrałam, oddzieliłam kapelusze od nóżek. Nóżki pokroiłam i dodałam do mięsa mielonego. Kapelusze lekko posmarowałam olejem (użyłam słonecznikowego). Do mięsa dodałam posiekaną w drobną kosteczkę cebulę oraz czosnek. Cukinię przekroiłam na ćwiartki wzdłuż tak, aby łatwo można było usunąć gniazda nasienne. Tak przygotowaną cukinię pokroiłam w drobną kostkę i dodałam do mięsa. Mięsny farsz doprawiłam według uznania, dodałam ser żółty  i dokładnie wymieszałam. Tak otrzymany farsz przełożyłam do kapeluszy pieczarek.
Temperatura: 170 stopni C., czas: 15 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra