poniedziałek, 23 lutego 2015

Zupa krem z pomidorów z papryczką pepperoni

Zupę krem pierwszy raz jadłam u mojej koleżanki :) Nie spodziewałam się, tak znienawidzona przeze mnie pomidorowa może smakować inaczej...
Ze względu na to, iż moja mama nie lubi zup typu krem dodałam dla złamania ostrości i konsystencji warzywa gotowane na parze.
  • 1 szklanka wywaru (użyłam rosołu),
  • 1 puszka całych pomidorów typu pelati
  • 1 papryczka pepperoni 
  • 1 cebula
  • sól
  • pomidory suszone (suche lub w oleju)
  • warzywa do gotowania na parze
  • 1 łyżka oleju
Ostrą papryczkę pokroiłam w drobną kostkę, przesmażyłam w garnku na oleju, dodałam pokrojoną drobno cebulę. Wlałam do garnka pomidory z puszki i chwilę gotowałam. Za pomocą blendera rozdrobniłam pomidory na krem. Po zblendowaniu pomidorów z cebulą i papryczką pepperoni dolałam rosół, aby uzyskać odpowiednią konsystencję zupy krem. Doprawiłam do smaku solą.

Na parze ugotowałam warzywa, które podałam razem z zupą. Na wierzch posypałam pokrojone w paseczki suszone pomidory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra