wtorek, 16 czerwca 2015

Sałatka z selera konserwowego

Takie dobre, a takie proste, najważniejsze... trzeba przygotować to co najmniej 24 godziny przed podaniem.
  • 200 g selera konserwowego
  • 1 puszka kukurydzy konserwowej
  • 1 puszka ananasa w syropie
  • 1 średnia surowa marchewka
  • 1 puszka czerwonej fasoli
  • 1 mały por
  • 5 jajek ugotowanych na twardo
  • 7 łyżek majonezu
Marchewkę i żółtka z ugotowanych jajek starłam na tarce jarzynowej o małych oczkach, natomiast białka na dużych oczkach. Pora pokroiłam w półplasterki. Z puszek odsączyłam płyny i ułożyłam sałatkę w dużej misce.
Zaznaczam, że warstwy rozpisane są tak jak patrzy się na nią, czyli układając sałatkę zaczynamy od poz.10.
  1. żółtko
  2. 4 łyżki majonezu
  3. białko
  4. odsączona czerwona fasola
  5. por
  6. marchewka
  7. 3 łyżki majonezu
  8. odsączony ananas pokrojony w kostkę
  9. kukurydza konserwowa bez zalewy
  10. seler konserwowy
Tak przygotowaną sałatkę odstawiłam do lodówki na co najmniej 24 godziny. Im dłużej stoi ta sałatka tym jest lepsza :)
Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra