czwartek, 6 listopada 2014

Leczo z mięsem z indyka

Chciało mi się leczo, ale nie miałam kiełbasy, więc wykorzystałam mięso mielone z indyka, które zostało mi z przygotowywania faszerowanie papryki :D

  • 200 g mięsa mielonego z indyka
  • 1 średnia cebula
  • 2 średnie pomidory
  • 3 papryki (użyłam czerwonych)
  • sól
  • 1 łyżka oleju
Mięso wrzuciłam do garnka na rozgrzany olej, rozmieszałam, aby je obsmażyć, następnie przykryłam i postawiłam na palniku. Ustawiłam małą moc i co jakiś czas mieszając, aby nie przypaliło się. W między czasie obrałam i pokroiłam w 1 cm kostkę cebulę. Dodałam do garnka, aby zeszkliła się. Pomidory sparzyłam, obrałam ze skóry i pokroiłam na mniejsze fragmenty. Kształt nie ma znaczenia, gdyż i tak rozpadną się podczas gotowania. Podniosłam moc pod garnkiem i gotowałam wszystko przez ok 10 min. Następnie dodałam pokrojone w dużą 2 - 3 cm kostkę papryki. Pod przykryciem gotowałam jeszcze przez 5 min, aby papryka była al dente. Wyłączam palnik i czekam chwilę, aby papryka doszła do oczekiwanej miękkości.
Podałam z makaronem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za przesłaną wiadomość.
Odpowiedź prześlę w najszybszym możliwym terminie.
Ta wiadomość generowana jest automatycznie.

Pozdrawiam
Coctelera, coś dla ciała i duszy...
Aleksandra